לתיאום פגישה: 054-4337150 


© Moveat- כל הזכויות שמורות | לירון אסייג- 0544337150
moveat.liron@gmail.com
* המידע באתר זה אינו מהווה תחליף להתיעצות אישית עם איש מקצוע, אין להסתמך על המידע כמקור מידע יחיד ואין לעשות בו שימוש ללא התייעצות מקצועית.


מאמנת כושר אישית הוירטואלית של נביעות:
בית בריא לחיים בריאים


במסגרת הפרויקט המיוחד של נביעות – מותג מים מינרליים טבעיים, מאמנת כושר ותזונאית טבעית לירון אסייג מ- MovEat  מדריכה אתכם בדרך לאורח חיים בריא. והיום אנו נלמד איך בחירה נכונה של מאכלים עוזרת בניהול אורח חיים בריא.

לפניכם רשימה של קניות שתעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא ולהמנע מבעיות בריאות ומחלות כמו סוכרת, כולסטרול, יתר לחץ דם והשמנה ומחלות אחרות הנגרמות ע"י שימוש במאכליםלא בריאיים.

- ירקות :
מלפפונים, עגבניות, חסה, בצל, בזיליקום, נענע, עירית, צנונית, גזר, בטטה , תפוח אדמה , חצילים, קישואים, ברוקולי, כרובית, כרוב, פלפלים, אצות ווקאמה יבשות, שום.

- פירות:
תפוחים, בננות, אגסים, תותים, נקטרינות, שזיפים, דובדבנים, אבטיח

- מוצרי חלב או תחליפים:
יוגורט ביו ללא תוספת סוכר, חלב שקדים/חלב סויה/חלב , גבינה, ,גבינת בופאלו.

- פחמימות :
דגנים מלאים, אורז, שיבולת שועל, דוחן, קינואה, גריסים,  לחם קל מחיטה מלאה/לחם מחיטה מלאה, קורנפלקס: ברנפלקס ללא תוספת סוכר/ פייבר 1 , קמח מלא , קמח שיפון.

- חלבונים:
ביצים , חזה עוף, דגים- סלמון/מקרל/דניס, טופו, סייטן.

- קטניות:
שעועית לבנה, מאש, עדשים, גרגירי חומוס.

- שומן:
שמן זית, טחינה משומשום מלא , אבוקדו ,שמן קוקוס, אגוזים, שקדים.

- תבלינים:
כורכום, פלפל שחור, בהרט, קינמון, זעתר, פפריקה, מלח אטלנטי.

- מתוקים:
סילאן ללא תוספת סוכר, תמר מג'הול, שוקולד מריר איכותי 85% לפחות מוצקי קקאו.

- שתייה:
מים מינרליים
בבחירת המים המינרליים העדיפו מים מינרליים בעלי כמות משמעותית של מגנזיום וסידן ודלים בנתרן.



אל תגיעו רעבים לסופר , זה יגרום לכם לקנות יותר , ולא בהכרח את מה שאתם צריכים. אכלו בבית , ואל תתפתו לטעימות בזמן הקניות.


ומה אפשר לעשות בכדי לקדם אורח חיים בריא בבית שלכם ? בכתבה שלפניכם:

- הניחו קערה של ירקות ופירות שטופים ומוכנים לאכילה על השולחן-
בדרך זו נגדיל את צריכת הירקות והפירות של כל בני הבית וכאשר נחזור מיום עבודה קשה או מיום לימודים ארוך הם יהיו זמינים ונגישים לנו ויספקו לנו ויטמינים ,מינרלים , וסיבים תזונתיים.

- הקפידו על ארוחות מסודרות ומוכנות מראש-
התעוררו חצי שעה לפני הזמן והכינו ארוחות מסודרות להמשך היום בו לא תהיו בבית. בתחילה , אולי זה יראה לנו קצת מוזר לצאת עם צידנית  קטנה מהבית אך בסוף זה ישתלם .
   ובכלל , כדאי להכין קופסאות מוכנות מראש במקרר או בפריזר של רכיבי מנות בנפרד (למשל :אורז, עדשים , אפונה) וכאשר יגיע הזמן שאתם חוזרים הביתה ערבבו את החומרים על פי רצונכם.

- הוסיפו ספורט-
פעילות גופנית היא חלק בלתי נפרד מהמשוואה הזו של מעבר לאורח חיים בריא . הוסיפו פעילויות משפחתיות , טיולי אופניים , טיולים רגליים וכל פעילות כיפית וספורטיבית אחרת שאפשר לעשות בסופי שבוע או בחופשים .

- מים מים בששון-
מים הוא המשקה המומלץ לנו לשתות כאשר אנו רוצים לעבור לאורח חיים בריא . הקפידו לקחת איתכם בקבוק מים אישי לכל יציאה מהבית ולכל נסיעה. בבית או בעבודה כדאי להכין בקבוק או קנקן מים גדול ואשר יונח במקום זמין .
אם אתם מוצאים את עצמכם שוכחים לשתות החליטו מראש על הפסקות שתייה יזומות מדי פעם – הפסקה שבה אתם קמים לשתות. אפשרות נוספת היא להצמיד את השתייה להרגל קבוע אחר שאתם עושים כמו למשל  להחליט על שתיית מים לפני כל ארוחה או בכל פעם שפותחים את דלת המקרר.
למי שמתקשה לשתות מים ניתן להוסיף עלי נענע או פלחי לימון או תפוז למים אשר יעשירו את טעמם .



קנייה מהנה!
       לירון אסייג ,
      ייעוצי תזונה ואימוני כושר אישיים
         www.moveat.co.il  
www.facebook.com/moveat.liron